loading...
سایت فيزيك پيام نور مشهد
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 459 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (2)

آفبا

آفبا

بنياد دانش بنيان آفبا در سال 1389 با هدف ارتقاي سطح علمي آموزشي دانش آموزان و دانشجويان كشور ، گسترش عدالت آموزشي به ويژه در مناطق محروم و تشكيل بزرگترين قطب ارائه دهنده خدمات آموزشي كشور ، توسط برخي از نخبگان عرصه ي آموزش از جمله اساتيد برجسته ي دانشگاهي ، مدال آوران المپيادهاي كشوري و جهاني ، رتبه هاي برتر كنكورهاي سراسري و اساتيد و مشاوران صاحب نام آموزش و پرورش و صداوسيما در مركز رشد فناوري دانشگاه شهيد بهشتي تاسيس شد .

رويكرد اصلي موسسان بنياد آفبا ، از همان بدو تاسيس ، ارائه ي خدماتي نوين و متمايز نسبت به ساير موسسات آموزشي كشور بود كه اين مهم تاكنون ، به لطف بهره مندي از ذهن پويا و جوان نخبگان بنياد و همچنين تجربيات چندين ساله هيئت علمي و اجرايي آفبا ، تحقق بخشيده است و اميد است در آينده نيز شاهد گسترش بيش از پيش خدمات متمايز آفبا خود باشيم .

بنياد علمي آموزشي آفبا ، عزم خود را جزم كرده تا علاوه بر شركت در بخش آموزشي و ارائه ي خدمات خود در اين حوزه ، در تمام ابعاد زندگي مخاطبان خود وارد شده و بتواند نقشي موثر در هريك از اين حوزه ها داشته باشد ؛ كه اين رويكرد از 2 اصل زير سرچشمه گرفته است :

1 – تحقق يك هدف والا، نيازمند آمادگي و بستر سازي مناسب در تمام ابعاد موجود ميباشد . حال ، چه هدفي مهم تر و مقدس تر از تربيت فرزندانمان ، چه در زمينه علمي – آموزشي و چه تربيتي – فرهنگي . به عنوان مثال در حوزه پرورش استعداد هاي تحصيلي ، تنها درس خواندن نمي تواند عامل موفقيت تحصيلي دانش آموز باشد و نياز به بستر هاي مناسب ديگري نيز ميباشد از جمله : ارتباط صحيح والدين ، ارتباطات اجتماعي ، سطح فرهنگي ، تفريحات ، منابع مطالعاتي صحيح ، محيط آموزشي مناسب ، اساتيد و مشاوران كاربلد و ….

از اين رو بنياد آفبا كوشيده است تا گام مهمي را در فراهم سازي شرايط مناسب براي رشد و بالندگي هرچه بهتر دانش آموزان  عزیزمان در این عرصهی سرنوشت ساز بردارد.

2 – از دغدغه هاي اصلي بنياد آفبا تربيت انسانهايي با اخلاق ، متخصص ، سالم ، عالم ، با سطح فرهنگي و اجتماعي بالا و تحويل اين عزيزان به جامعه است . افرادي كه فقط به عنوان حافظان بي درك و فهم كتابهاي درسي شناخته نشوند و در عمل نيز در اجتماع خود گره گشا بوده و بتوانند نقش به سزايي در ساخت بستر هاي فرهنگي و علمي كشور خود ، داشته باشند . از اين رو بنياد آفبا در تلاش است ، در كنار سطح بالاي آموزشهاي علمي خود ، به ديگر ابعاد وجودي دانش آموزان توجه كرده و پاسخ گوي كليه نياز هاي اين عزيزان باشد به ويژه نيازهاي فرهنگي ماننده هنر ، ادبيات و … كه نيل به اين هدف ، با آماده سازي بستر ها مناسب در مدارس اختصاصي آفبا و همچنين مدارس همگام با الگوي آموزشي آفبا محقق شده است .

از جمله فعاليت هاي بنياد دانش بنيان آفبا ، مي توان به صورت اجمالي به موارد زير اشاره كرد :

الف )‌ راه اندازي اولين آزمون استعداد سنجي ، نواقص يادگيري و فعاليت هاي مغزي در ايران به ويژه در مناطق محروم و ارائه كارنامه به والدين و معرفي مشاوران و روانشناسان برجسته در جهت بهبود سطح يادگيري و رفتاري دانش آموزان

ب ) برگزاري بزرگترين مجموعه همايش هاي خانواده و دانش آموز با حضور برجسته ترين مشاوران آموزشي و روانشناسي كشور تحت عنوان ” پدر ، مادر ، ما متهميم “

ج ) برگزاري بزرگترين تور همايشي كشور ، شامل 60 همايش در يك سال تحصيلي ، با همكاري برجسته ترين اساتيد آموزشي و مشاوران برجسته صداوسيما

د ) برنامه ریزی  جهت راه اندازي متفاوت ترين مجتمع مدارس كشور ، تحت عنوان ” مجموعه مدارس هماهنگ آفبا ” با الگو برداري از برجسته ترين مدارس جهان ، با رويكرد هوشمند سازي ، ارتباط مداوم والدين ، دانش آموزان ، كادر آموزشي و همچنين كادر اجرايي مدارس با يكديگر ، چيدمان و انتخاب كلاسها بر اساس معيارهاي روانشناختي و آموزشي دانش آموزان ، آزمونهاي متعدد درسي و پژوهشي ، كارگروه هاي فرهنگي و هنري و راه اندازي مسابقات فرهنگي هنري و ورزشي بين مدارس و ….

ه ) ساخت و توليد عظيم ترين پروژه ي آموزشي – سينمايي كشور . مجموعه اي با بالاترين كيفيت آموزشي و نيز بالاترين كيفيت سينمايي ، تحت عنوان ” فيلمهاي آموزشي آفبا ” با همكاري  زبده ترین  سینماگران کشور.

و ) راه اندازي اولين و تنها پرتال آموزشي ايران ، كه در نوع خود در محدوده بين المللي نيز بي نظير است .

ز ) برنامهریزی جهت نشر متفاوت ترين كتاب هاي كمك آموزشي كشور در مقاطع مختلف تحصيلي توسط برجسته ترين اساتيد آموزشي كشور

ح ) تدوين الگوي مدارس همگام با آفبا ، به عنوان پيشرفته ترين و آينده نگر ترين سند راهبردي براي مدارس ايران ، با تكيه بر سند تحول بنيادين مدارس و همچنين چشم اندازه بيست ساله كشور .

و…

تنها بخشي از مجموعه فعاليتهاي بنياد آفبا از سال 1389 تا كنون مي باشد .

اميد است در سايه الطاف الهي ، برنامه ريزي صحيح و كار و تلاش شبانه روزي اعضاي خانواده آفبا ، با ارائه ي طرح هاي نوين و متفاوت ، افتخار پاسخ گويي به اعتماد مخاطبان خود را داشته باشيم .

انتشارات آفبا

انتشارات بنياد علمي آموزشي آفبا ، با شعار ” آموزش براي همه ” در حال شكل گيري مي باشد . مولفين و مدرسين برجسته ي كشور ، در حال تاليف كتبي متفاوت تر از كتاب هاي موجود در بازار هستند . ما ، مثل ديگر هم قطارانمان در ديگر انتشارات ها ، ادعا نميكنيم كتاب ما بزرگترين و پرحجم ترين و …. نه ! ما تمام تلاشمان را كرده ايم تا دقيقا همان چيزي را طراحي كنيم كه شما به آن نياز داريد . در كنار اين ، انتشارات آفبا ، در حال تاليف كتب متعدد در زمينه آموزش تعليم و تربيت ، براي مخاطب معلمين و مديران مدارس ميباشد . براي فردايي بهتر و تربيت فرزنداني با تمام خصوصيات يك انسان متمدن و متعالي !

يكي ديگر از شعار هاي انتشارات آفبا و يا بهتر بگويم يكي از اهداف بنياد ، گسترش فرهنگ مطالعه در ايران است ، از اين رو ، در كنار كتاب هاي آموزشي متفاوت و پركاربرد ، انتشارات آفبا قصد چاپ كتب متفاوتي را در حوزه فرهنگ دارد ، كتابهايي براي طيف گسترده مخاطبان، به ويژه كودكان و نوجوانان .

 

admin بازدید : 153 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)

سنجش و دانش

سنجش و دانش

طرح تضمینی موفقیت در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری سنجش و دانش

 
شماره تماس مشاوره رایگان : ۶۱۲۶-۰۲۱

سنجش و دانش سال­هاست كه به عنوان «جامع‌ترين مركز آموزش مكاتبه‌اي كشور» جاي خود را در ميان داوطلبان جدي آزمون­هاي ورودي تحصيلات تكميلي باز كرده است.

استقبال شايان توجه داوطلبان براي  استفاده از خدمات سنجش و دانش از يك سو و خلاء موجود در ارائه خدمات در بسياري از رشته‌ها سنجش و دانش را بر آن داشت تا فعاليت خود را علاوه بر رشته‌هاي پرمخاطبي مانند : مديريت، روانشناسي، حسابداري، مهندسي برق، مهندسي عمران و حسابداری شیمی فیزیک ریاضی کامپیوتر صنایع ... در ساير رشته‌ها نيز ارائه دهد

سنجش و دانش امروز با افتخار اعلام مي‌دارد كه آماده‌ي ارائه خدمات آموزشي استاندارد و با كيفيت مثال زدني در اکثر قریب به اتفاق رشته های مقطع كارشناسي ارشد و مقطع دکتری است. ارائه خدمات آموزشي در اين سطح (كه بيش از 3 برابر رشته‌هاي تحت پوشش ساير مؤسسات مي‌باشد) تنها وجه تمايز سنجش و دانش نيست، يكي ديگر از ويژگي‌هاي منحصربه ­فرد اين مجموعه ، شبكه گسترده‌ي نمايندگي‌هاي آن در سراسر كشور است (بيش از 150 مركز نمايندگي) كه در راستاي ايجاد عدالت آموزشي براي تمامي فرزندان ايران عزيز صورت پذيرفته است.

سنجش و دانش  امروز با مباهات اعلام مي‌دارد كه در هفت سال گذشته بالاترين آمار قبولي كمي و كيفي را در سراسر كشور كسب نموده است تا جايي كه در سال گذشته 11803 نفر از اعضاي خانواده‌ي بزرگ سنجش و دانش كه 294 نفر از آنان با كسب رتبه تك رقمي و 2657 نفر با کسب رتبه دو رقمي در مقطع كارشناسي ارشد در بهترين دانشگاه‌ها پذيرفته شده­اند، يك ركورد بي‌سابقه را به ثبت رسانده است .

اميدواريم شما نيز با پيوستن به «خانواده‌ي بزرگ سنجش و دانش» برگ زرين ديگري بر افتخارات علمي خود و اين انتشارات نام آشنا ثبت نماييد

منبع : وبسایت سنجش و دانش

 

admin بازدید : 102 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

مغز گردو دارای پروتئین ، قند ، آب و ویتامین ، املاح معدنی و همچنین مواد چربی است . مقدار فسفر موجود در گردو با ماهی و برنج و حتی تخم مرغ نیز برابری میكند. برگ و پوست گردو مقوی و تصفیه كننده خون است . برگ‌ها و پوست آن بخصوص بخاطر ماده تلخ و تانن آن در مداوای بیماری‌های جلدی و خنازیر مفید واقع می شوند .

خواص گردو

درمان ورم روده و معده: 15 تا 20 گرم برگ گردو را به مدت ده دقیقه در یك لیتر آب جوش دم كنید، برای ورم معده و روده به عنوان كرم كش 3 فنجان در روز از این دم كرده را بنوشید .

درمان خستگی و ورم : دم كرده 50 گرم برگ گردو در یك لیتر آب را در آب وان بریزید این حمام آرام بخش خستگی است و ورم را بر طرف می كند همچنین در مورد مداوای سرمازدگی و بیماریهای پوستی تجویز میشود.

درمان ورم لثه ولوزه : دم‌كرده فوق را به میزان حجمش با آب رقیق كنید و آن را غرغره كنید تا ورم لثه و لوزه شما درمان شود .

admin بازدید : 111 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام خنده های تو با کیفیت عالی

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

Download New Song By Saman Jalili Called Khandehaye To

دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام خنده های تو

دانلود موزیک جدید : دانلود موزیک


راهنماي دانلود
1- براي راحتي در دانلود با سرعت بالا لطفا از برنامه اينترنت دانلود منيجر استفاده کنيد
2- براي مشاهده فيلم ها با کيفيت بالا از برنامه kmplayer استفاده کنيد
3- در صورت خرابي لينک دانلود مشکل را در قسمت نظرات همان پست اعلام کنيد تا 24 ساعت بعد همکاران ما رسيدگي ميکنند

 

admin بازدید : 140 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

گوشی لمسی N97 نوكیا ماه ژوئن وارد بازار میشود
 
ظاهرا ژوئن ماه تلفن‌های هوشمند و جدید است.

روزنامه اتریشی استاندارد گزارش داد، علاوه بر iPhone كه ضریب امنیتی تلفن همراه خود را افزایش داده است و به صورت رسمی اعلام كرده ماه ژوئن Palm Pre را وارد بازار می‌كند و همچنین انتظار می‌رود گوشی‌های جدید Android را شاهد باشیم، نوكیا هم گوشی لمسی – كشویی N97 خود را عرضه می‌كند.

این شركت فنلاندی اعلام كرد N97‌ را در بازارهای بیش از 75 كشور عرضه می‌كند.

گوشی N97 صفحه لمسی 3.5 اینچی 640 در 360 پیكسلی، صفحه كلید QWERTY، 32 گیگابایت حافظه داخلی، ردیاب GPS، دوربین 5 مگاپیكسلی، HSDPA و WLAN دارد.

این گوشی نوكیا از ویژگی‌هایی برخوردار است كه می‌تواند با iPhone و Android رقابت كند..

نوكیا این گوشی را به گونه‌ای طراحی كرده است كه كاربر بتواند در شبكه‌های اجتماعی حضور یافته و اخبار را دنبال كرده، خرید نموده و از پیش‌بینی‌های آب و هوایی مطلع شود.

نوكیا اعلام كرده است در نیمه دوم سال 2009 ویژگی‌ها و كاربری‌های جدیدی را به این گوشی می‌افزاید.

admin بازدید : 246 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

 
عصر ایران – کنسرت موسیقی پاپ عربی به خوانندگی سعید سیاحی به مدت سه شب در تالار سینما هلال اهواز برگزار شد.

این برای نخستین بار در ایران است که کنسرت مستقل موسیقی پاپ عربی اجرا می شود. این برنامه موسیقی به مدت سه شب در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه گذشته برگزار و مورد استقبال مناسب شهروندان قرار گرفت.

در بین تمامی ترانه هایی که توسط "سعید سیاحی" اجرا شد، قطعه‌های «چوبیه» و «موال» بسیار زیبا اجرا و با استقبال گسترده و ابراز احساسات تماشاگران روبه رو شدند. موال در واقع نوعی شعر دارای وزن و قافیه است که دارای پنج، هفت و یا 9 مصرع است و قافیه هر دو مصراع با هم یکی است و تنها تک مصراع آخر با مصرع اول هم‌قافیه ولی دارای معنای متفاوت است.

از نظر موسیقی نیز موال آهنگی بسیار غمگین و محزون دارد و معمولا بیش از ساز، مبتنی بر صدای خواننده است. در موال عمدتا از ساز نی به‌عربی نای و یا عود استفاده می‌شود. که در این کنسرت از عود استفاده شد.

 

تصاویری از برگزاری موسیقی پاپ عربی در اهواز.!


 

 


این کنسرت در 2 بخش اجرا شد که در بخش اول شش ترانه و بخش دوم چهار ترانه اجرا شد.
این کنسرت دو مجری داشت که یکی برنامه ها را به زبان فارسی و دیگری به زبان عربی ارائه می کرد.

برنامه را مجری با زبان فارسی آغاز کرد.او با  پیام خوش آمد گویی و دکلمه شعر و همچنین یادی از شهدای خوزستان منجمله شهید علی هاشمی آغاز کرد. وی ادامه برنامه را در اختیار مجری بخش عربی قرار داد. مجری جوان بخش عربی نیز به رسم تمام مراسم های عربی پیام خوش آمدگویی را با یک قطعه شعر عربی به تماشاچیان خوش آمد گفت.

در آغاز برنامه گروه موسیقی، قطعه معروف خواننده مشهور جهان عرب یعنی عبدالحلیم حافظ با نام "زی الهوى یا حبیبی زی الهوى "را نواخت تا بعد از آن سعید سیاحی روی سن برای اجرا حاضر شود.

 

admin بازدید : 198 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)

بهترین و جذاب ترین ویدئوها و کلیپ ها از شبکه ما

دانلود ویدیو 

 بهترین و جذاب ترین ویدئوها را در سایت شبکه ما ShabakeMa.com ببینید و دانلود کنید.

شما می توانید با دانلود ویدیو آن را بر روی سیستم شخصی خودتان نیز داشته باشید.

همچنین می توانید در شبکه ما به رایگان:

دانلود موزیک ویدئو، دانلود پشت صحنه فیلم ، دانلود کنسرت و جشن ها ایرانی ، و همچنین پخش آنلاین آنها را ببینید.

در شبکه ما امکان دانلود کلیپ و مشاهده ی بی نظیر ترین آنها نیز وجود دارد

پس اگر می خواهید از خنده بترکید با شبکه ما همراه شوید

 مصاحبه با هنرمندان، بازیگران و ورزشکاران ایران

گاف ها و سوتی های خنده دار همه در انتظار شماست

فراموش نکنید که در شبکه ما می توانید با دیدین موزیک ویدیو های جدید نیز لحظات شادی را داشته باشید.

 

admin بازدید : 142 چهارشنبه 03 دی 1393 نظرات (0)

 

پودر چاقی بومبا

خرید پودر چاقی و افزایش وزن بومبا
پودر چاقی بومبا یک پودر کاملا گیاهی است که کمک میکند براحتی در یک ماه ۷ الی ۸ کیلو به وزن خودتان بدون بازگشت، افزایش وزن داشته باشد.
مکمل چاقی بومبا بصورت کاملا عمومی بروی بدن تاثیر میگذارند
( با ضمانت پنج تا هفت کیلو درماه)
( در صورت عدم رضایت از کیفیت “تا ۱۰ روز” کل وجه مسترد میگردد )
این دارو ترکیبی از عصاره چندین گیاه درمانی ست (که نام برخی از آنها در زیرآمده)،
این داروها سبب تحریک اشتها و جذب غذا در بدن شده، خواص و اثرات مثبت آن
(حتی پس از ۴ روز) کاملا قابل مشاهده است.بطوری که اگرهر روز وزن خود رابکشید عینا شاهد این تغییرات خواهید بود.
( یکی ازدلایل سریع الاثربودن این دارواستفاده ازعصاره گیاهان + جوانه گندم + سیپرو (آهن) است)
(این دارو صد در صد ضمانت شده است)
عملکرد این دارو به این صورت است که با بالا بردن اشتها و جذب غذا در بدن باعث افزایش وزن میشود.به همین دلیل به هیچ عنوان بازگشت نخواهد داشت و از آنجایی که غذا جذب بدن میشود نه آب ، همه اندامها به صورت یک دست چاق میشوند ، نه فقط شکم یا صورت.
چنانچه پس از طی حتی یک هفته تغییری را احساس نکردید.(میتوانید آنرا مرجوع نموده و کل وجه خودرا پس بگیرید.)
اگر از پودر نا راضی بودبد با شماره روی فاکتور تماس بگیرید

پودر بومبا معجزه ای برای افزایش وزن

خرید اینترنتی بومبا

admin بازدید : 145 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

معرفی فروشگاه اینترنتی کلبه دی وی دی. در این فروشگاه اینترنتی بهترین و نایابترین عناوین دی وی دی با کمترین قیمت بفروش میرسد. فروشگاه اینترنتی کلبه دی وی دی مجهز به درگاه پرداخت آنلاین جهت سهولت خرید شما میباشد

عکس بازیگران زن

بهترین سایت گالری عکس بازیگران زن

اگر تمایل به دریافت باکیفیت ترین و زیباترین عکس های بازیگران زن ایرانی هستین حتما به وبلاگ ما سر بزنید.در این وبلاگ عکس جدید بازیگران زن با آپدیت روزانه قرار میگیره

admin بازدید : 194 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود سریال کره ای پینوکیو Pinocchio

دانلود سریال کره ای پینوکیو

داستان این دانلود سریال کره ای در مورد خبرنگاران یک شبکه ی خبری است که به دنبال کشف حقیقت اند . چویی این ها خبرنگاری است که سندرم پینوکیو دارد . هر وقت که بخواهد دروغ بگوید یا تظاهر کند ، به شدت دچارشده و خودش را لو میدهد . چویی دال پوخبرنگار یک شبکه ی تلویزیونی کره ای است و با این که خوشتیپ است ولی نمیداند چطور باید رفتار کند که دیگران او را دست کم نگیرند ولی با این حال خبرنگاری موفق است که حافظه ی تصویری هم دارد. این دو در طول سریال با هم آشنا شده و عاشق یکدیگر میشوند

 دانلود این سریال کره ای زیبا را به شما پیشنهاد میکنیم

Pinocchio سریال کره ای

زیرنویس فارسی دارد

admin بازدید : 135 شنبه 15 آذر 1393 نظرات (0)

دستگاه وکیوم سینه

دستگاه وکیوم سینه

سینه ها و کلا اندام یک خانم هم برای او و هم برای افرادی که او را میبینند بسیار مورد توجه میباشد و دیده میشود که افرادی که سینه های بزرگ و خوش فرم دارند میتوانند از بهترین لباسها استفاده کرده و عموما از اندام مناسبی برخوردارند. معمولا اکثر خانمها به دنبال داشتن اینچنین سینه هایی هستند .
رمز این خواسته در یک دستگاه کوچک می باشد که 100 درصد نتیجه مثبت را خواهد داشت. دستگاه وکیم سینه یا سالونمی با پیروی از روش های علمی طراحی شده است و به عنوان یک محصول بین المللی موفق در زیبایی سینه ی خانم ها بیش از 20 سال است شناخته شده میباشد. این محصول نتیجه تحقیقات علمی انجام شده در طی سالیان پزشکان است و هیچ گونه دارو و یا تزریق را شامل نمی شود. روش کاربرد این دستگاه کاملا ساده بوده و در یک دوره کوتاه به صورت موثر و بی خطر سینه را بزرگتر می کند. این محصول توسط صدها نفر زیر نظر پزشک مورد استفاده قرار گرفته است که این موضوع میزان موفقیت آنرا چشم گیر تر می کند.

این دستگاه برای درمان مشکلات زیر مناسب می باشد:
1. قفسه سینه صاف با پستان های شل و افتاده
2. نوک پستان چروک و جمع شده
3. سینه های کوچک و رشد نیافته
4. افتادگی سینه بر اثر شیردهی و یا افزایش سن و سال
در صورتی که این دستگاه بر طبق دستورالعمل پیشنهاد شده مورد استفاده قرار گیرد ؛ نتیجه حاصل شده ثابت می باشد .
دستگاه وکیوم سینه یا سالونمی یک تلمبه بی نظیر برای کامل کردن اندام و اندازه ی سینه می باشد. دستگاهی ایمن و بی خطر که بدون هیچ درد و ریسکی در کوتاه ترین زمان نتیجه ای مطلوب می دهد. با وجود این دستگاه دیگر نیازی به استفاده از سینه بند های پف کرده و یا سایر محصولات حجم دهنده ی موقت سینه نخواهید داشت ، تنها با کاربرد این دستگاه سینه های طبیعی خود را به بهترین نتیجه خواهید رسانید.

چگونگی عملکرد دستگاه :
این دستگاه بافت های سینه را با تحریک چربی و مایعات این بافت ها (به عنوان مهم ترین عامل بزرگ شدن سینه ) حجم سینه ها را افزایش می دهد. همچنین تحریک سینه با استفاده از این دستگاه باعث افزایش برخی هورمن ها ی زنانه (همچون استروژن) می شود که به رشد سینه کمک می کند.
روشهای خرید محصول:
1- دریافت وجه هنگام تحویل کالا: در این روش کالا برای شما ارسال شده و 3 تا 5 روز کاری به دستتان رسیده و مبلغ کالا و هزینه ارسال ( برای این محصول 5000 تومان) را هنگام دریافت کالا به مامور پست میدهید.
2- واریز وجه به حساب( خرید نقدی): که کالا ظرف 2 تا 3 روز کاری به دستتان رسیده و هزینه ارسال نیز رایگان است.

برخی از امکانات و قابلیتها

بزرگ کردن سینه بطور طبیعی
فرم دهنده و سفت کننده سینه
برطرف کننده افتادگی و شل شدگی پوست
استفاده راحت و آسان
بازدهی و نتیجه بخشی بالا نسبط به محصولات مشابه
ماندگاری عمل عالی

نحوه خرید
واریز وجه به حساب : در این روش پس از واریز وجه سفارش به حسابهای شرکت، بسته بصورت رایگان طی 2 روز کاری به دست شما خواهد رسید
پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا: در این روش هزینه ارسال به عهده مشتری میباشد و بسته طی 2 روز کاری به دست شما خواهد رسید

قیمت دستگاه وکیوم سینه + ژل مخصوص :70.000 تومان میباشد


برای خرید محصول روی گزینه زیر کلیک کنید و یا با شماره تلفن خرید دستگاه بزرگ کننده سینه خانمها 09368277622 تماس بگیرید
خرید دستگاه وکیوم سینه

 

admin بازدید : 126 شنبه 15 آذر 1393 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: یك متخصص تغذیه گفت: میوه انبه دلیل داشتن ویتامین A برای تقویت بینایی مفید است و دهان را خوشبو می‌كند.


مرتضی صفوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی فارس‌‌ افزود: میوه انبه دارای اسیدسیتریك و تانن است. هسته آن بسیار چرب و حاوی نشاسته بالا و برگ‌های این درخت نیزه‌ای شكل، گل‌های آن زرد یا قرمز رنگ و به صورت خوشه‌ای وجود دارد كه میوه آن بیضوی شكل و دارای طعمی مطبوع، شیرین و دارای هسته‌ای نسبتاً بزرگ است.
وی گفت: میوه انبه دهان را خوشبو و رنگ چهره را باز می‌كند و تقویت كننده جسم‌، روح و دستگاه گوارش است‌، انبه همچنین عطش را رفع می‌كند و ادرار‌آور و ملیّن و برای تقویت معده مفید است.
این متخصص تغذیه اضافه كرد: انبه بسیار مقوی و تقویت كننده بدن، تقویت كننده قوای جنسی، تمیز كننده خون، رفع اسهال ‌و برای درمان بواسیر خونی مفید است.
صفوی افزود: انبه دارای مقدار زیادی اسید گالیك است كه سیستم هضم را ضد‌عفونی و تمیز می‌كند كه به دلیل داشتن ویتامین A برای تقویت بینایی مفید است.

 

admin بازدید : 140 شنبه 15 آذر 1393 نظرات (0)

دیرگاهیست که تنها شده ام / قصه غربت صحرا شده ام

وسعت درد فقط سهم من است / باز هم قسمت غم ها شده ام

دگر آئینه ز من با خبر است / که اسیر شب یلدا شده ام

من که بی تاب شقایق بودم / همدم سردی یخ ها شده ام

کاش چشمان مرا خاک کنید / تا نبینم که چه تنها شده ام . . .

.

.

.

زندگی پرتو عصر است که در بزم وجود ، به نسیم مژه بر هم زدنی خاموش است . . .

.

.

.

بمون بگو چکار کنم ، دنیا پر از درد و غمه / تموم زندگیم توئی ، تو هم که اخمات تو همه !

admin بازدید : 215 شنبه 15 آذر 1393 نظرات (0)

چطوری پاک بشم؟!
سوال :
سلام
من حالاتی برایم پیش آمده که وقتی استمنا انجام میدهم خیلی ناراحت میشوم و دیگه نمیتونم غسل جنابت بگیرم.چون که با شرایط خانواده جور در نمی یاد(آدم هر روز نمیتونه که بر ه تو حموم).لطفا برای من راه حل ذکر کنید.من نماز میخونم به همین خاطر میپرسم.
آیا میشه تیمم یا وضو به جای غسل کرد؟
متشکرم.
پاسخ :
دوست خوبم
سلام
نگفته بودی شرایط خانوادتون چطوریه که نمی شه هر روز رفت حموم؟! شاید بخاطر این می گی که فکر می کنی بهت شک می کنند چون تا حالا معمول نبوده که هر روز بری حموم! آره؟ خب، الان دیگه فصل تابستون و فصل گرما داره میاد. اینطوری می تونی قضیه رو توجیه کنی که هوا گرمه و زیاد عرق می کنی و تصمیم گرفتی که بیشتر نظافت داشته باشی. در ضمن، اگه حموم بری کمتر گرما رو حس می کنی و کمتر اذیت می شی. اینطوری دیگه کم کم براشون عادی می شه و راحت تر می شی.
اینارو گفتم که اگه هر وقت به هر طریقی تحریک شدی بدون نگرانی غسل واجبت رو بجا بیاری چون نمی شه به این دلیل غسل نکنی (آخه وضو و تیمم نمیتونه این آلودگی رو به این دلیلی که گفتی، پاک کنه). و اینارو نگفتم که خیالت راحت بشه و به گناه بزرگ استمنا ادامه بدی، چون انجام این گناه خیلی فجیع تر از قضیه غسلشه! ببینم! توی فکر درمانش که هستی؟! توی فکر توبه!
دوست من! اینو هم یادت باشه که شیطان از هر راهی ممکنه سعی کنه ما رو از خدا دور کنه. یکیش ممکنه همین ترس از نظر خانوادت باشه که باعث بشه یا نمازت رو نخونی یا خدای ناکرده در حالت ناپاکی بجای بیاری! فکر کنم با توضیحاتی که داده شد الا ندیگه می تونی باید چیکار کنی! نه؟!
همچنان پاسخگوت هستم.
پاکی بهار تقدیمت.

admin بازدید : 116 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (0)
admin بازدید : 161 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (0)

هیچ كلكی در كارنیست! این بازی بطرز شگفت آوری دقیق خواهد بود! البته بشرطی كه تقلب نكنید!

فقط به دستور العمل عمل نماید و تقلب نكنید، در غیر اینصورت نتیجه درست از آب در نخواهد آمد و بعد آرزو خواهید كرد كه ایكاش تقلب نمی كردید!
این حدوداً 3 دقیقه زمان خواهد برد تا شما را دیوانه كند!!

كسی كه این پیام را ارسال كرده گفت كه آرزویش ظرف 10 دقیقه به حقیقت پیوست!!!

این بازی نتیجه خنده دار و در عین حال شگفت انگیزی خواهد داشت!

پیام را یكجا تا پایا ن نخوانید بلكه مرحله به مرحله پیش بروید و عین دستورالعمل انجام دهید!

نكته: زمانی كه میخواهید اسامی را بنویسید اطمینان حاصل كنید كه اشخاصی هستند كه شما آنها را می شناسید (تبصره از خودم: یعنی اسم الكی یا بیخودی ننویسید!!!)
مهم: همچنین بیاد داشته باشید كه بهنگام نوشتن اسامی و عمل كردن به دستورالعمل از احساس و غریزه خود استفاده كنید و بیخودی و بیش از حد فكر نكنید بلكه آنچه كه در آن لحظه به ذهنتان می آید را بنویسید!

با زهم باید گفته شود كه به آرامی و مرحله به مرحله به انتهای متن بروید در غیر اینصورت نتیجه درست نخواهد بود و آنرا ضایع خواهید كرد!
(باز هم تبصره از خودم: این رو بخاطر این چندین بار تكرار كرده كه آدمهای فضول ببخشید كنجكاو خودشونو كنترل كنن!!!)
خوب حالا یك قلم و یك برگ كاغذ آماده كنید.

1- اول از هر چیز اعداد 1 تا 11 را بصورت ستونی یا ردیفی (زیر هم) بر روی كاغذ بنویسید.

admin بازدید : 178 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

آتشفشان “پویه هوئه” در جنوب شیلی روز یکشنبه بارانی از خاکستر را بر روی شهرهای اطراف فرود آورد و ستونی از گاز به ارتفاع 10 کیلومتر را ایجاد کرد.3 هزار 500 نفر خانه های خود را در منطقه آتشفشانی “کردون کائوله” ترک کردند. آتشفشان “پویه هوئه” که روز شنبه فوران کرد، روز گذشته (5 ژوئن) بارانی از خاکستر را بر سر مناطق اطراف فرود آورد.
 

پس از اینکه صبح روز شنبه در اثر فوران این آتشفشان، 230 زمین لرزه تنها در مدت یکساعت ثبت شد اداره موقعیتهای اضطراری شیلی هشدار داد این آتشفشان در فاصله حدود 870 کیلومتری جنوب سانتیاگو قرار دارد.

 

براساس گزارش واشنگتن پست، باد خاکسترهای این فوران را تا شهر “سن کارلوس د- باریلوش” در آرژانتین آورد.سازمان زمین شناسی شیلی اعلام کرد که ستونی از گاز به ارتفاع 10 کیلومتر و قطر 5 کیلومتر برفراز قله این کوه ایجاد شده است.

admin بازدید : 148 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

۱ . کوله پشتی خورشیدی برای آی‌پد
شما می‌توانید باتری آی پاد خودتان را توسط انرژی خورشیدی شارژ کنید. این کوله پشتی توسط سلول‌های خورشیدی خود انرژی الکترویکی را ذخیره می‌کند و به آی‌پد شما انتقال می‌دهد .
 
۲ . بلندگوی چوبی برای آیفون
با این وسیله می‌توانید صدای آیفون خود را بدون هیچ وسیله‌ی الکترونیکی افزایش دهید . کوستیک یک مکانیزم فوق العاده دارد که با احاطه کردن اسمارت فون گران قیمت شما صدای آن را از طریق یک روش علمی ساده افزایش می‌دهد .
محصولات جدید و جالب شرکت اپل +عکس
 
۳ . کنترل آی‌پد با iRing
آی‌رینگ با یک طراحی شیک به شما اجازه کنترل پخش و صدای هر دیوایس اپلی را می‌دهد .این وسیله مجهز به یک صفحه OLED نواری با قابلیت لمسی و باتری قابل شارژ با عمر بیشتر از ۲ روز است .این حلقه‌ی اپلی با اندازه بسیار کوچک و معمول برای یک حلقه می‌تواند یک وسیله همراه ایده آل برای فن‌های اپل باشد .
محصولات جدید و جالب شرکت اپل +عکس
 
 
۴ . iView
آی‌ویو دارای ۲ صفحه پانورماتیک با یک انحنای منحصر به فرد که با توجه به زاویه چشم‌ها و حرکت آنها طراحی شده است .این وسیله یک انعکاس ناخواسته به شما می‌دهد و با افزایش فضا و قابلیت دوئال اسکرین  می‌توانید بازدهی خوبی داشته باشید .
 
محصولات جدید و جالب شرکت اپل +عکس
 
۵ . Macbook mini
Macbook mini نت‌بوک اپل است با قابلیت تاشدن ٬ که در حالت تا کرده ۵٫۴ اینچ است .در حال باز شده مانند یک لپ‌تاپ کوچک است با کیبورد ٬‌ترک‌پد ٬ صفحه LED ده اینچی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ SSD

admin بازدید : 135 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

مواد لازم:
آرد =225 گرم
کره= 185
شکر= 110 گرم
زرده تخم مرغ= یک عدد
رنده پوست لیموترش =1 عدد
دارچین= 1 قاشق غذا خوری
کشمش= 80 گرم
گردوی خرد شده= 50 گرم
بکینگ پودر =1 قاشق غذا خوری
طرز تهیه:
1.کره نرم شده را با رنده پوست لیموترش و شکر و زرده تخم مرغ با همزن برقی بهم میزنیم .
2. دارچین و آرد و بکینک پودر را از الک رد میکنیم و کشمش و گردوی خرد شده را اضافه می کنیم خمیر را در ظرفی گذاشته و در یخچال به مدت 30 دقیقه قرار می دهیم.
3. فر را با حرارت 200 درجه سانتیگراد گرم كرده و خمیر را بصورت توپ کوچک در میآوریم و کمی گردوی خرد شده روی آن میریزیم.
4.  سینی فر را چرب می کنیم البته یا كاغذ روغنی انداخته و توپهای کوچک را به فاصله 4 سانتی متر به هم کنار هم میچینیم.
 زمان پخت به مدت 12 الی 15 دقیقه میباشد.

admin بازدید : 130 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

مواد لازم:
آرد= 2 پیمانه
روغن نباتی یا روغن قنادی= 1 پیمانه
پودر قند= 1 پیمانه
پودر کاسترد= 1/2 پیمانه
بکینگ پودر =3/4 قاشق چایخوری
جوش شیرین= کمی
اسانس وانیل= 1 قاشق چایخوری
طرز تهیه:
1. ابتدا فر را روشن کنید.
2. آرد، بکینگ پودر، جوش شیرین و پودر کاسترد را باهم مخلوط و الک کنید،
شکر و روغن را با هم اینقدر بزنید تا یک دست شود.
3. حالا مخلوط آردی قبلی را به مخلوط شکر و روغن اضافه کنید،
وانیل را اضافه کرده و خوب با خمیر مخلوط کنید.
4. اگر خمیر انسجام خوبی نداشت چند قاشق شیر سرد یا آب به آن اضافه کنید و چند دقیقه در جای خنک قرار دهید.
5. حالا خمیر را به شکل توپ های کوچک در آورید، صاف کنید و در سینی چرب شده با فاصله قرار دهید.
6. در فر گرم 180 درجه سانتیگراد به مدت 10-12 دقیقه بگذارید و مراقب باشید زیاد در فر نماند زیرا خشک می شود.
7. وقتی از فر در آوردید روی توری فلزی قرار دهید تا خنک شود و روی آن را شبیه تصویر با tutti frutti یا به دلخواه تزیین کنید.
برای نگهداری طولانی در ظرف در دار داخل یخچال یا جای خنک قرار دهید.

admin بازدید : 104 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

مواد لازم:
 آرد سفید=1کیلوگرم
ادویه مخصوص(زیره-رازیانه-فلفل سیاه-تخم گشنیز-پودر زنجفیل-دارچین)=به میزان دلخواه
مایه خمیر=1قاشق مربا خوری
بکینگ پودر= کمی
نمک= 1قاشق چایخوری
شیر= 2-3 لیوان
شکر= 2قاشق غذاخوری
زعفران= کمی
روغن مایع=1 لیوان
 خرمای هسته در اورده= به میزان دلخواه(تقریبا 500 گرم)
 طرزتهیه:
ابتدا از دو قسمتی ازادویه وروغن را باهم قاطی کرده وخوب مخلوط میکنیم طوری که ارد گلوله گلوله شود.سپس شیر شکر زعفران راگرم کرده به حدی که ولرم شود.(جوش شیرین مایه خمیر راکه در کمی اب جوش حل کرده وبکینگ پودر ونمک) را قاطی ارد کرده سپس مخلوط شیر را که ولرم شده به مخلوط ارد اضافه میکنیم وبادست خوب ورز می دهیم.خمیر اماده شده را به مدت سه ونیم الی چهار ساعت می گذاریم استراحت کند .سپس خرما را که ازقبل هسته گرفتیم را قاطی بقیه ادویه کرده وخوب با دست له می کنیم(به نظر من بهتر است ادویه ای را که قاطی خرما می کنید پودر باشد ولی ادویه ای را که قاطی ارد می کنید درسته باشد برای اینکه زیر دندان برود وطعم خوبی داشته باشد)سپس خمیر را بصورت لایه نازک به قطر نان پهن کرده وخرمارابه قطر2 سانتی متر لوله کرده روی خمیر گذاشته ودو طرف خمیر را به هم می چسبانیم همانند رولت بلند! می شود سپس به هر شکلی که دوست دارید لوزی یا مربعی به اندازه چهاریا پنج سانت برش دهید.سپس درفر که درجه ان170الی190است به مدت 20 دقیقه بگذارید.کلوچه جنوبی نوش جانتان.

admin بازدید : 126 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

بنا بر ادعای یک فیزیک‌اختردان نظری از دانشگاه هاروارد، فقط برای مدت کوتاهی پس از انفجار بزرگ در بخش‌هایی از جهان، شرایط وجود حیات فراهم بوده است.

admin بازدید : 77 پنجشنبه 23 آبان 1392 نظرات (0)

تحقیقات جدید نشان می دهد که فضای کیهانی گسترده است اما چندان هم متروک نیست چرا که تنها در کهکشان راه شیری میلیاردها سیاره هم اندازه زمین وجود دارد که دور ستاره هایی چون خورشید ما می چرخند و برای حیات نه زیاد گرم و نه زیاد سرد هستند

admin بازدید : 143 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

یک گروه از دانشمندان، تاجران و فعالان عرصه سرگرمی قصد دارند به جای انتظار منفعلانه برای نشانه‌های حیات هوشمند در کیهان، نخستین تلاش بشری برای ارسال پیام‌های مستمر به هوش فرازمینی را اجرایی کنند.

admin بازدید : 205 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانشمندان دانشگاه آکسفورد با مطرح کردن یک ایده تعجب برانگیز اظهار داشتند که عبور جریان الکتریسیته از مغز در حین درسهای ریاضیات می تواند مهارتهایعددی را تا یک سوم افزایش دهد

admin بازدید : 252 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ستاره‌شناسان کانادایی می‌گویند که بررسی یک سیستم دو ستاره‌ای عجیب نشان داده نظریه نسبیت اینشتین حتی در شدیدترین شرایط مشاهده شده نیز صحت دارد

.

admin بازدید : 257 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

پروفسور استفن هاوکینگ، فیزیکدان انگلیسی که عمر کاری خود را صرف رمزگشایی جهان کرده، خواستار ادامه کاوش فضا به خاطر ادامه حیات انسان شد.

admin بازدید : 186 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ناسا در حال ساخت کاوشگری برای ماه است تا دریابد چگونه می توان آب را بر روی سطح ماه و با آنالیز قطرات مایع گیر افتاده در مناطق منجمد قطب های این قمر، ساخت.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
به سايت جديد فيزيك پيام نور مشهد خوش آمديد دانلود کتاب دانلود سوال دانلود گزارشکار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خرید vpn
  • دانلود آهنگ جدید
  • سنجش و دانش
  • مخمر آبجو
  • فروشگاه محصولات لاغری نحیف
  • جاذبه های گردشگری
  • خرید گیفت کارت
  • شنل کوکو
  • اکستندر
  • لارجر باکس
  • آتلیه
  • خدمات مجالس
  • کاردستی کودک
  • ثبت شرکت
  • هارد SSD
  • اجاره باغ برای عروسی
  • آپلود
  • قیمت ssd samsung
  • اپلود
  • تجهیزات توانبخشی
  • آفبا
  • سنجش و دانش
  • آتلیه کودک
  • لوگو
  • مشاوره آنلاین
  • خرید خودرو
  • دکتری
  • سنجش و دانش
  • اخبار ورزشی
  • آفبا
  • جذاب ترین پسر ایرانی
  • گپ
  • خرید ssd samsung
  • شبکه اجتماعی
  • چت روم
  • آفبا
  • سنجش و دانش
  • IT Research Center
  • تراوين
  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ جدید
  • روغن ماساژ بدن
  • افزایش سایز سینه
  • دستگاه وکیوم سینه
  • دانلود کتاب
  • دانلود پایان نامه مدیریت
  • مبلمان اداری
  • مبل
  • مبل
  • العاب بنات
  • بازی
  • بازی
  • خرید جم
  • خرید بازی کامپیوتر
  • نرم افزار حقوق و دستمزد
  • مدل روز
  • وی پی ان
  • خرید vpn
  • خرید وی پی ان
  • فروشگاه بدليجات اينترنتی
  • لایسنس ویندوز 10 اورجینال
  • بلیط چارتر
  • اکشن فتوشاپ
  • خرید هاست
  • آهنگ تهران سیاوش قمیشی
  • مکمل شاپ
  • خرید بلیط هواپیما
  • پودر چاقی
  • جوک خنده دار
  • خرید اینترنتی
  • مرجع قیمتی محصولات
  • های وی پی ان
  • دانلود آهنگ جدید ایرانی
  • طراحی قالب وردپرس
  • خرید اینترنتی
  • عکس بازیگران ایرانی
  • خرید vpn
  • مشاوره ازدواج
  • شارژ ایرانسل
  • فروشگاه ساز
  • دانلود بازی اندروید
  • قیمت تلویزیون ال جی
  • فروش بک لینک
  • همکاری در فروش
  • دانلود آهنگ جدید موزیک ویدیو
  • Android strategy Game
  • بازی دخترانه ارایشگری
  • دستبند فانی بافت
  • سرور مجازی
  • تعمیر نیسان پاترول
  • دانلود فیلم خارجی
  • دانلود آهنگ جدید
  • فروش اسپمر
  • لوازم یدکی پراید
  • چت روم
  • فروش بک لینک
  • عکس بازیگران
  • فال تاروت
  • هندزفری تغییر صدا
  • آخرین اخبار باشگاه استقلال
  • اخبار سینما
  • سئو
  • زعفران
  • تعبیر خواب
  • دانلود فیلم جدید
  • سرمایه گذاری در منطقه 22
  • Saffron
  • دانلود آهنگ
  • شوخي و سرگرمي
  • خريد شال جادويي
  • آرايشي و بهداشتي
  • طراحي ابرو
  • شابلون طراحي ابرو
  • دانلود سريال جديد با لينک مستقيم
  • خريد دامين
  • پد اتو
  • گردنبند
  • ست خياطي
  • فاني بافت
  • آگهي استخدام
  • موبايل
  • خريد ساعت مچي g shock
  • خريد ساعت شنا
  • ليف جادويي
  • فروشگاه پرشين شاپ
  • دانلود بازي اندرويد
  • بازي آنلاين
  • تبديل اينترانت به اينترنت
  • دانلود فيلم
  • گيرنده ديجيتال usb
  • چت روم
  • دانلود آهنگ جديد
  • دانلود آهنگ جديد
  • باشگاه مهندسان ايران
  • شارژ مستقيم
  • آشپزي ايراني
  • آرايشگاه
  • خريد شارژ مستقيم ايرانسل
  • شهيد شيرودي
  • دانلود آهنگ جديد
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
    Begin WebGozar.com Counter code
    آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 1791
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 196
  • بازدید ماه : 196
  • بازدید سال : 4,921
  • بازدید کلی : 249,685
  • کتابهای سایت

    برای ورود اینجا کلیک کنید


    جزوه الکترومغناطیس پارسه

    مکانیک کوانتوم نور الدین زتیلی

    حل مسایل کوانتوم ساکورایی

    حل مسایل الکترومغناطس هیث

    حل مسایل الکترومغناطیس 1

    حل المسایل الکترو مغناطیس

    حل المسایل مکانیک تحلیلی

    حل المسایل هالیدی جلد

    مبانی فیزیک هسته(فارسی)

    هالیدی جلد (فارسی)

    کوانتوم گاسیوروویچ(فارسی)




    نمونه سوالات سایت

    برای ورود اینجا کلیک کنید


    کارشناسی ارشد دروس پایه سال90 با پاسخهای تشریحی

    کارشناسی ارشد دروس پایه سال91 با پاسخهای تشریحی

    کارشناسی ارشد کوانتوم سال90 با پاسخهای تشریحی

    کارشناسی ارشد کوانتوم سال91 با پاسخهای تشریحی



    کلیپهای مفید سایت

    برای ورود اینجا کلیک کنید


    عبور زهره از مقابل خورشید